سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و مردى از کارگزاران او کاخى شکوهمند بر افراخت امام فرمود : ] نقره‏ها سر برآورده خود را مى‏نمایاند ، این بنا توانگرى تو را رساند . [نهج البلاغه]
.:: مهدیاد ::.
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» آرماگدون

 
هرمجدونهمچون فرهنگ وبستر به معنى نبرد نهایى حق وباطل در آخرالزمان است.
 همچنین این واژه نام شهرى است واژه اى است اصلا یونانى که بنا به تعریف واژه نامه هاى آمریکایىدر منطقه عمومى شام که بنا به آن چه در باب شانزدهم مکاشفات یوحنا، در عهد جدید آمده است، جنگى عظیم در اَن جا رخ مى دهد ومرحله حاضر از زندگى بشر در آن زمان پایان مى یابد . به عبارتى نبرد مذکور، مقدمه تحولى بزرگ است که سرنوشت نهایى آدمى بر روى کره زمین به آن بستگى دارد.      
حادثه شریف ظهور، حادثه اى بزرگ است و قدرت هاى بزرگ جهان، سیاست خارجى خود را بر مبناى حوادثى که پیش از آن رخ مى دهد جهت داده ونقشه هاى نظامى خود را به شکلى سامان داد که آمادگى هاى لازم براى این حادثه در آن ملحوظ باشند. این در حالى است که مؤسسات دینى ورسانه هاى این دولت ها نیز، مردم خود را براى پیشباز این حادثه آماده مى سا زند. این مؤسسات دینى به همراه رسانه هاى دیدارى و شنیدارى این دولت ها ، از سال هاى دهه هشتاد میلادى مردم خود را به ایمان جمعى به وقوع حادثه اى بزرگ در سرزمین شام که به نبردى هسته اى خواهد انجامید توجه داده اند.این مؤسسات پیوسته مردم خود را به ایمان به این نکته فرا مى خوانند که به زودى لشکرى از دشمنان مسیح که بدنه اصلى آن از میلیون ها نظامى تشکیل یافته، از عراق حرکت می کند وپس ازگذشتن از رود فرات که در آن زمان به خشکى گراییده است به سوى قدس رهسپار مى شود.اما نیروهاى مؤمن به مسیح، راه این لشکر را سد کرده و همگى در آرماگدون با یکدیگر برخورد خواهند کرد و در این مکان است که درگیرى اتفاق خواهد افتاد. صخره ها ذوب مى شوند ... دیوارها بر زمین فرو می قلتند ... پوست تن انسان ها در حالى که ایستاده اند ذوب شده و میلیونها نفر از بین می روند. سپس مسیح براى بار دوم از جایگاه بلند خود بر زمین فرود مى آید وپس از چندی زمام رهبرى جهان را در دست گرفته وصلح جهانى را برقرار می کند. او دولت صلح را بر زمین نو وزیر آسمانى تازه بنا می کند واین مهم را از مرکز فرماندهى خود در قدس عملى می سازد.                                                                                                                 
یک بررسى انجام گرفته از سوى مؤسسه تلسن که در اکتبر سال 985 م  به نشر رسیده است نشان مى دهد که در حال حاضر 61 میلیون آمریکایى در انتظار واقعه آرماگدون گوش خوابانده اند. مؤسسات دینى آمریکایى این نکته را روشن ساخته اند که سپاهى که از عراق به سوى قدس رهسپار خواهد شد، بنا به پیشگویى حرقیال  فصل 38 و 39 از نظامیانى از عراق، ایران، لیبى، سودان و قفقاز در جنوب روسیه تشکیل مى شوند.                               
آرماگدونى که این عده از آن سخن می گویند، همان حادثه عظیمى است که پیش از ظهور مهدى (ع) رخ خواهد داد، همان حادثه بزرگى که ائمه ما(ع)، نام قرقیسیا را بر آن اطلاق کرده اند.ائمه ما، از این نکته خبر داده اند که میلیون ها نظامى از آمریکا، اروپا، روسیه , ترکیه، مصر ودول مغرب عربى به اضافه سربازانى از سرزمین شام شامل کشورهاى سوریه اردن، لبنان، فلسطین واسراییل همگى درناحیه اى در این محدوده تحت عنوان قرقیسیا با یکدیگربرخوردکرده وپسازحصول درگیرى، این سفیانى است که همگى را چونان کشتزارى درو شده درهم می کوبد و از صحنه نبرد پیروز بیرون مى آید.
به هر حال مؤسسات دینى انجیلى آمریکا واروپا آن چه را روانشناسان گفته اند در قضیه بازگشت دوباره مسیح به زمین پس از حادثه آرماگدون، به کار بسته و به این گفته قائل اند که  بی گمان امکان تحقق هر نوع پیشگویى در وهله نخست به ایمان مردم به آن و به پافشارى شان بر ضرورت به کرسى نشستن آن وهمچنین به شمار نفرات آن ها وشمار نفرات کسانى بستگى دارد که رهبرى کاروان تبلیغاتى به راه افتاده براى تحقق بخشیدن به آن پیشگویى را بر عهده دارند


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محمد جواد ( جمعه 88/8/8 :: ساعت 4:46 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دلنوشته ای به پروردگارم
نجواهایی با یوسف زهرا (علیه السلام)
انجمن حجتیه و انحرافات
غرب و مهدویت
آرماگدون
مهدویت فطری است...
مردان در آخرالزمان
آخرالزمان
تاریخ تکراری است...
آشکار شدن نبوت نوح
دانلود mp3 امام زمان (مرحوم کافی)
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 20
>> مجموع بازدیدها: 106147
» درباره من

.:: مهدیاد ::.
مدیر وبلاگ : الیاس[19]
نویسندگان وبلاگ :
محمد جواد (@)[4]


ما نوجوون ها از دنیا فقط محبت امام عصر رو می خواهیم برای همینه که با هم، از امام زمان می نویسیم.

» پیوندهای روزانه

.::سیم سوخول::. [4]
بصیرت [83]
طلبه بلاگ [25]
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی [23]
سایت محاکمه [37]
سایت امام مهدی [82]
پایگاه شیعیان [51]
امید یاران [83]
سایت القائم [55]
مجمع وبلاگ نویسان مسلمان [27]
مقتدای مسیح [34]
بی قرار [60]
سایت آیت الله زنجانی [47]
القائم نیوز [63]
پایگاه امام زمان [53]
[آرشیو(16)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
امام زمان[3] . مهدویت[2] . مهدی موعود . نبوت نوح . نجواهایی با یوسف زهرا . نوح . نیاز مردم به امام عصر . ؟ . mp3امام زمان . آخر الزمان . آخرالزمان . آرماگدون . آشکار شدن نبوت نوح . احتمال بداء در نشانه های ظهور - بداء . انتظار . انجمن حجتیه . انحراف . تاریخ تکراری است . چه شباهتهایی میان پیامبران الهی و امام زمان وجود دارد؟ . حقیقت را از یک جوان بشنوید !!! . دانلود mp3 امام زمان (مرحوم کافی) . دانلود کافی امام زمان . دانلود کتب مهدوی . دل نوشته . سوال . سوال جواب . غرب . غریبانه - مناجات - نهیب . غیبت . فطرت . فطرت مهدویت . مرحوم کافی . مناجات .
» آرشیو مطالب
نیاز مردم به امام عصر
نقاط اشتراک مهدویت میان مذاهب اسلامی
احتمال بداء در نشانه های ظهور
احیای اندیشه انتظار
مناجات - دل نوشته
دانلود 3 کتاب مهدوی
شباهت میان برخی پیامبران با امام زمان

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
حدیث نفس
بسم الله الرحمن الرحیم هست کلید در گنج حکیم
وبلاگ گروهی فصل انتظار
.:: رویش عشق::.
یادداشت های یک روحانی
شهدای دفاع مقدس
پر پرواز
شهری در آسمان
دل نوشته های یک طلبه بی قرار
رمز دشمن شناسی
چفیه
هنر سبز
عشق الهی
نسیم یاران
د نـیـــای جـــوانـی

● باد صبا ●
«بازتاب اخبار روز، تحلیل و تفسیر اخبار» اخبار سبز بدون محدودیت
دست خط ...
گل نرجس
آخرین روز دنیا
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
بـــبـــوســم خـــــــاک پـــــــــاک جمکـــــــــــــــران را
نشانه
حریم یاس
عاشقانه
کجایند مردان بی ادعا؟
عصر ایمان
حرف های جوانی
رستگاران
عبرات :. رم-ایتالیا
کلبه حقیرانه من
.:: در کوی بی نشان ها ::.

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب